Samenvattingen proefschriften


Rik Engbers, Raboud umc Nijmegen, 20 september 2017
Medical Teaching: Policy Implementation and Teacher Motivation in University Hospital Settings
Samenvatting
Summary

Thea van Lankveld
Strengthening medical teachers’ professional identity;
Understanding identity development and the role of teacher communities and teaching courses
Samenvatting
Flipbook


Joris Berkhout, AMC/Universiteit van Amsterdam, 13 april 2017
Medical students' self-regulated learning in clinical contexts
Link naar online versie
Samenvatting
Summary

Anouk Wouters, Vrije Universiteit, 9 februari 2017
Effects of medical school selection
Link naar online versie
Samenvatting
Summary

Rianne Bouwmeester, Universiteit Utrecht, 3 november 2016
Student betrokkenheid in Biomedische cursussen: Onderzoek naar de bijdrage van onderwijstechnologie in kleinschalig onderwijs
Samenvatting

Greetje Sagasser, Radboud Universiteit Nijmegen, 14 september 2016
Self-regulation and entrustment in workplace learning. An exploratory study in postgraduate training for general practice
Link naar online versie
Summary en Samenvatting

Emma Paternotte, Vrije Universiteit Amsterdam, 14 juni 2016
Intercultural communication between doctors and patients; a multi-perspective exploration
Summary en Samenvatting