
- > Home
- > NVMO Congres
- > Lustrum 2017
- > NVMO Tijdschrift
- > Promovendinetwerk
-
> Werkgroepen
- > Introductie
- > Communicatie onderwijs
- > Diversiteit
- > Docentprofessionalisering
- > E-learning
- > Experts2Meet
- > Internationalisering
- > InterProfessionele Educatie
- > Kwaliteitszorg
- > Medische vervolgopleidingen
- > Onderzoek van onderwijs
- > Praktijk van het medisch onderwijs
- > Professioneel gedrag
- > Selectie
- > Simulatie en gestandaardiseerde patiƫnten
- > Skills en simulatietechnieken
- > Toetsing
- > Het welbevinden van (toekomstige) zorgprofessionals
- > Wetenschappelijke vorming
- > Ethische toetsing onderzoek
- > Organisatie en bestuur
- > Nieuws Agenda en Vacatures
-
> Prijzen
- > Beste Proefschrift
- > Beste Proefschrift 2018
- > Beste Proefschrift 2016
- > Beste Proefschrift 2014
- > Beste Proefschrift 2012
- > Beste Proefschrift 2010
- > Beste Onderwijsinnovatie
- > Tweejaarlijkse NVMO-prijs
- > Beste Onderwijsinnovatie 2017
- > Beste Onderwijsinnovatie 2015
- > Beste Onderwijsinnovatie 2013
- > Beste Onderwijsinnovatie 2011
- > Links
- > Contact